מדריך Content Marketing

Content Marketing – המדריך לשיווק באמצעות תוכן בערוצים דיגיטליים

המטרה העליונה של פעילות Content Marketing היא להוביל לקוחות רלוונטיים (New Sell \ Up Sell) במסלול החלטה בהתאמה אישית, תוך שימוש בפריטי תוכן שונים במגוון ערוצים, כדי לתת מענה אפקטיבי להתלבטויות, שיקולים אופייניים, תחרות ועוד – עד ליצירת הפעלה: קשר, הזמנה, רכישה, הצטרפות וכד’.

Content Marketing - המדריך לשיווק באמצעות תוכן

מדריך Content Marketing – ראשי פרקים:

השיווק מסמן יעדים, הטכנולוגיה יוצרת הזדמנויות, התוכן עושה את העבודה.
Think Marketing, Plan Usability, Act Content.

שיווק באמצעות תוכן (Content Marketing) צמח להיות מרכיב דומיננטי, אם לא עיקרי, בתמהיל ההשקעות של חברות, עסקים וארגונים.
פירמות ומותגים הפכו, הלכה למעשה, ליצרני ומפיצי תוכן. בזירות B2B התוכן הוא המנוע העיקרי של הפעילות השיווקית וקשרי לקוחות, ובזירות B2C הנפח של פעילות התוכן הולך וגדל.

המדריך לשיווק באמצעות תוכן מעניק תמונה רחבה של העידן השיווקי החדש, ומספק תשובות מעשיות לדילמות ולאתגרים המרכזיים שניצבים בפני מנהלים וצוותי שיווק, מכירות ושירות.
אם כבר יש לכם פעילות תוכן, המדריך יוכל לסייע לכם לשדרג אותה. אם אתם לפני כניסה לעולם התוכן השיווקי, בעזרת המדריך תוכלו לעשות זאת על בסיס ידע עדכני.

מה ההבדל בין תוכן לשיווק באמצעות תוכן?
סקירה מקיפה של המכון לשיווק באמצעות תוכן – Content Marketing Institute

המדריך לשיווק באמצעות תוכן נכתב על בסיס ידע מעשי שנצבר בעשרות פרויקטים והפקה של אלפי פריטי תוכן מכל הסוגים במגוון רחב של שווקים ולקהלי מטרה שונים.

פתרונות שיווק&תוכן
שירותי אינטרנט
ספריית פרוייקטים