מה זה קונטנט מרקטינג?

קונטנט מרקטינג – התוכן שלך, בקצב שלך, בכלים שלך, למטרה שלך

פתרון קונטנט מרקטינג (Content Marketing) – שיווק באמצעות תוכן – מחבר עבורך את כל ערוצי הפעילות השיווקית לתמיכה שוטפת ביעדים עסקיים – שיווק, שירות, מכירות – באמצעות הפצה שיטתית וממוקדת של תוכן רלוונטי בעל ערך.

מה זה קונטנט מרקטינג

במבט כולל הפעילות הדיגיטלית לשיווק מתחלקת לשלושה מישורים המשלימים זה את זה:

  • ערוצי תוכן בבעלות
  • שיתופי פעולה עם גורמי תוכן חיצוניים
  • פרסום מסוגים שונים.

המכנה המשותף לכל העסקים – קטנים כגדולים – הוא מישור ערוצי התוכן בבעלות – אתר אינטרנט/מובייל, מדיה חברתית, דיוור אלקטרוני וכד’.
המפרסם מייצר ומפיץ תוכן תוך שימוש בפלטפורמות טכנולוגיות שונות. התוכן שייך למפרסם ומנוהל באחריותו באופן ישיר (In-House) או באמצעות שלוחים (Outsourcing).

בלב פעילות התוכן הדיגיטלי ניצב אתר האינטרנט (בד”כ גם הפלטפורמה בבעלות) – עמוד התווך של קשרי הלקוחות והשיווק ואף מסחר אלקטרוני.

פעילות התוכן מתבצעת באופן שוטף ורציף, עפ”י תכולות מוסכמות ותוכנית עבודה.
תוצרי התוכן השונים מבוססים על הבנה של צרכי השיווק של הלקוח והכרת שווקי הפעילות ומטופלים לקידום במנועי חיפוש ולהפצה ויראלית.