ייעוץ שיווקי ומחקר

ייעוץ שיווקי ומחקר: תוצרי מידע לתמיכה בתכנון שיווקי וקבלת החלטות

ייעוץ שיווקי הוא תהליך של שימוש בידע מצטבר כדי לנתח מידע עדכני, במטרה לצפות את העתיד להתרחש ולספק המלצות מעשיות בזמן.
זהו אתגר מחייב. על מנת לספק ייעוץ מדויק ואפקטיבי יש להכיר מאפייני הפעילות וזירות הפעילות של הלקוח, להבין את הצרכים ואת היעדים, ולהיות עם היד על הדופק בכל הקשור לחידושים, מגמות והתפתחויות.

שירותי ייעוץ שיווקי ומחקר


אנו מספקים ללקוחותינו סקירות שווקים, ניתוחי מגמות, חוות דעת ועוד תוצרי מידע ומחקר לתמיכה בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיים וטקטיים.

ייעוץ שיווקי ומחקר

כל מה שאנחנו עושים עבור לקוחותינו – כל פרויקט, כל משימה, כל שירות וכל מוצר – מבוסס על הבנה מעמיקה, רחבה ויסודית של המפה השיווקית. היעדים, השווקים, הזירות, קהלי המטרה, המתחרים, הדילמות, האפשרויות, עולמות הידע והתוכן, המשאבים והכלים העומדים לרשות הלקוח.

אנחנו מקפידים להיות תמיד בחזית הידע המקצועי ועם המידע החדש ביותר בתחומי שיווק&תוכן במרחב הדיגיטלי, כדי לעמוד במחויייבות לפתרונות ולתוצרים המתקדמים ביותר.

מערך המחקר שלנו, שסורק באופן קבוע עשרות מקורות מידע מקצועיים, משמש אותנו בעיקר לצורך ביצוע השירותים והמשימות ללקוחות.
בנוסף, מערך המחקר מאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים ללקוח ולספק תוצרי מחקר ושירותי ייעוץ שיווקי.